Tuesday, March 9, 2010

Suatu masa pada 4hb Mac 2010.


ehem.ehem. ekius me.
ape kaba? da makan? da mandi?




mata. pejam celik pejam celik. eh jgnla ikut haha. tau2 da bulan 3 da. dan da dekat sebulan da keje dengan MARDI. em ni serba skit la aku nak citer. (walaupon takkan ada orang baca) haha. environment kat sini sgt ok berbanding masa ngan PNMB dulu. Ikatan saudara tu sgt kuat kat sini. Walaupon aku orang tua tetapi sebagai budak hingusan kat sini aku tak rasa pon mcm aku ni budak baru. tapi tula mane2 pon aku gi jenis2 loudspeaker mesti ada. but its ok. kalo taknak bising baik keje ngan librarian kan. haha. kuatla dowang bergosip. but its ok. im cool.

Dan disaat tiba suatu wktu. setelah agak lama aku tak tersentap dengan hubungan yg melibatkan perasaan ni. tiba2 aku jupe seseorang yg asalnya jaoh dari aku. seberang laut oo. macam ada satu mcm punye karen bila jupe dia ni. Da lama tak rasa camni. aku kene kenal dia ni "ckp dalam ati".... yela aku kan pemalu, nak cakap "hai" pon malu.. kalo dia tak ajak aku sembang masa mula2 tu.. silap2 sampai tahun lusa pon aku tak sembang ngan dia. Dalam fobia2 aku dengan sumpahan "tak dipilih" nak jugak gatal bcinta. yela kawan2 sume da kawen. aku pon nak jugak. sampai bila nak soh mat ngan ayom je dok teman aku. smpai jeles bini dowang. hahah

aku sgt berharap kali ni biarla sempurna. btw, walaupon macam ada halangan. its a good beginning.

No comments:

Post a Comment