Thursday, March 11, 2010

12 MAC 2010. hari jumaat yang hot hot hot.





ari ni pagi2 da serabut ngan design2 urgent yang perlu disetelkan untuk mardi 40th. Mlm td bos da msg soh stanby. kembali ke zaman keserabutan. tapi aku suka perasaan ni. membuatkan aku lupe keserabutan aku yg lain2. kadang2 tekanan ni bole mbuat kita hebat. (konon2 la tu)
and lagipon aku da ada peneman aku kat sini. yg setia melayan kerenah aku ni. i like. haha. harap2 akan berterusan macam tu. bole?

dan pada hari yg bersejarah ini, design buku pertama aku ngan mardi da berjaya dipublish. wah... besnye rasa. 2 mggu punye design akhirnya setel jugak. ujgn thun ni kene struggle utk pojek MAHA pulak. awal2 dowang da soh standby. tapi almaklumla kompom content last menit nanti baru dpat. skang ni aku cuma melayan kerenah2 job kecik2 macam brocure, back drop, flyers.. mcm2 la.. besela time ni orang2 atasan nak ambik peluang untuk menonjolkan diri. kan. kan.

but anyway. mane2 agensi pon sama je. layan jela. aku nak bising2 sgt kang. aku blk yg kene tiow... hehe. cool je sudey.
well. ni la design pertama aku utk mardi. tahniah aku. kekekeke

No comments:

Post a Comment