Wednesday, May 20, 2009

KesoH Koi dan Antu Rimau..





Di dalam sebuah kampung telah kecoh dgn kehadiran satu spesis "Harimau Jadian Tanpa Kepala" telah merayau di kampung tersebut hampir setiap malam(takut tak?).Penduduk kg tersebut jadi takut dgn kejadian tersebut.



Satu malam,ada seorang lelaki yang mempunyai ilmu berhadapan dgn spesis tersebut telah pergi menjejak "harimau jadian" tersebut.Nama lelaki tersebut Tok Moh Senuetkkekeke(TMS).
Malam tu,TMS telah bersiap sedia dgn kelengkapan yang telah biasa dia bawa apabila hendak berurusan dgn sebarang jenis spesis yang menakutkan.



Dipendekkan cerita,malam tu memang TMS bertemu dgn makhluk tersebut..Apa lagi,TMS pun stanby la dgn kelengkapan yang dibawa dismping mulutnye terkumat-kamit membace jmpi serapah dan kadang2 sampai tersasul.

ehem2 "Nawaitu sauma ghodin... eh silap... rabbana atina fiddunya hasanah... silap lagi... marang prapu keponden...parangg sketeper...."







Belum sempat ape-ape lagi...."harimau jadian" tersebut merayu sambil berkata..............
"Tolongla i. i bukan nak ganggu u all penduduk kg disini........
Tapi i cume nak cari kepala i yang hilang.....
I tau dimana kepala kat mana ia berada....cume...

aku nak mintak tolong dgn ko amik kepala aku coz aku x boleh pergi sebab x nampk...
Tolongla aku(sambil berlutut & merayu) aku merayuuuu pada mu yang sudiiii *sambil nyanyi........."


TMS pun bertanyela dimana kepala "harimau jadian tu"
















"Harimau jadian" tu pun berkata........................

ADA KAT MAYBANK..ADEKE KEPALA AKU DI BUAT LOGO....





lalu dia berkawan la ngan TMS tu smpai kang.... ye dok...

No comments:

Post a Comment